marți, 11 decembrie 2012

Sunt pregatit....

Gata, sunt pregatit, dupa cum sunt inbracat ati zice ca de somn,.......

 dar nu, sunt pregatit sa il astept pe Mos Craciun, acum daca a nins poate sa vina cu saniuta si cu renii, ca el nu are masina ca mami si ca tati.....el merge cu saniuta.....mi-a zis mie mamaie.....problema e ca trebuie sa stau cuminte cateva zile, ca sa vina Mosul.....cum sa fac eu asta??? ce inseamna sa fiu cuminte???imi poate face cineva o lista cu ce ar trebui sa fac???.....e cam complicat asta .....din atatia copii si-o da seama el ca eu nu am fost cuminte??...nu cred.....
Acum trebuie sa ii scriu scrisoare, dar secretara mea (mami) are treaba......v-am zis de anu' trecut ca trebuie sa invat sa scriu....nimeni nu ma mai asculta  in casa asta...mamiiiiiiii.....lasa  ca o compun in mintea mea si poate isi face timp mami sa ma ajute sa o scriem.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu